Már 17 franchise partnert számlál a SMART Ingatlan
A SMART Ingatlan hálózatához az utóbbi negyedévben 8 franchise partner csatlakozott, így 17-re bővült a hálózat partnereinek száma.
A Duna House csoport az elmúlt években újabb és újabb, az ingatlanközvetítéshez szorosan illeszkedő szolgáltatást indított el Magyarországon, lépést tartva a piac és az ügyfelek igényeivel. 2014 nyarán a cégcsoport elindította második hálózatát a SMART Ingatlant, amelyhez 2015 nyaráig kilenc, majd csak az elmúlt negyedévben újabb 8 franchise partner csatakozott. A SMART Ingatlan tagjaként a cégcsoport 2 saját irodát is működtet, valamint továbbiak nyitását tervezi.
„Úgy érezzük megfelelően időzítettük a SMART Ingatlan elindítását, a lakáspiacon tapasztalható felpezsdülés a franchise partneri szerződésekben is élénkülést hozott. Új partnereink között korábban más formában ingatlanozó szakemberek és a piacra újonnan belépők is vannak, akik kedvező lehetőséget láttak a Duna House csoport által kínált új franchise partneri lehetőségben, mivel a hálózatos működés eredményeit a DH számai is meggyőzően támasztották alá”- emelte ki Doron Dymschiz, aki testvérével, Guy Dymschiz-cel együtt a Duna House csoport társtulajdonosa és vezetője.
A Smart Ingatlan franchise rendszere megfelelő biztonságot és rugalmasságot biztosít a partnerek számára, egyfelől üzletük felépítéséhez, másrészt üzletmenetük megtartása mellett is élvezhetik az egységes rendszer előnyeit. Egy franchise partner akár több irodát is nyithat, ugyanakkor területi kizárólagossággal nem jár a partneri státus. Az ingatlanközvetítés mellett a cégcsoport mindkét franchise hálózatában (Duna House és SMART Ingatlan) elérhetők a pénzügyi termékek; lakáshitelek, biztosítások, és lakástakarék-pénztári termékek, illetve az egyéb szolgáltatások (értékbecslés, energiatanúsítvány, stb.) is. A két hálózat azonos minőségű infrastruktúrát, IT-bázist használ, emellett a hálózatok tagjainak lehetősége van az egymás adatbázisában szereplő, kizárólagos megbízásként felvett ingatlanok kölcsönös értékesítésére és a megbízási díjak megosztására, ugyanakkor a két hálózat versenyez is egymással, ami a szolgáltatás minőségét tovább javítja.
„A többmárkás működési modell előnye, hogy jól működő infrastruktúrával és szolgáltatásokkal tudja kiszolgálni az egymás mellett dolgozó rendszereket, újabb ügyfélkört elérve, miközben a közel országos lefedettségű hálózatunk tovább bővülhetett”- összegez Guy Dymschiz a Duna House csoport társtulajdonosa. „Ez a működési modell nem ismeretlen Európában vagy a tengerentúlon és a most körvonalazódó konjunktúra megfelelő környezetet teremtett számunkra ennek hazai meghonosításához.”
A cégcsoport forgalmában az ingatlanértékesítés mellett fontos szerepet játszik a pénzügyi termékek közvetítése is, amelyet jól mutat, hogy a Duna House csoport mára a lakáshitel közvetítési piac egyik legjelentősebb szereplőjévé vált. A cégcsoport a hazai piac minden jelentősebb hitelintézetével kapcsolatban áll független közvetítőként, így teljes termékskálát tud biztosítani mind a Duna House és a SMART Ingatlan irodák, mind az általuk kiszolgált ügyfelek számára.
A Duna House csoport hosszú távon az ingatlanközvetítés és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások piacán kíván regionális szereplővé válni, amelyhez a magyar tőkepiacról forrás bevonását is tervezi. A társaság a tőzsdén keresztüli forrásbevonás érdekében benyújtotta engedélyezésre a tervezett részvényértékesítésre és tőzsdei bevezetésre vonatkozó tájékoztatóját a felügyelethez. A cégcsoport nettó árbevétele 2014-ben elérte a 2,393 milliárd forintot, adózott eredménye pedig a 735 millió forintot.